Last Updated on ianuarie 19, 2015 by horoscop
Francul elvetian a avut la finalul saptamanii trecute o crestere istorica, apreciindu-se cu peste 15%, ceea ce a dus la cresterea ratelor in franci, dar si la falimentarea unor companii de trading. Efectul imediat: ratele a zeci de mii de romani au crescut cu peste 15%. „Paradoxul este ca tocmai romanii sunt vinovati de aceste cresteri spectaculoase”, afirma consultantul pe astrologie al Bancii Nationale Fictive.
Autor: Astrologul Lefter
Romanii, vinovati de aprecierea brusca a francului elvetian?
Consultantul pe astrologie al Bancii Nationale Fictive afirma ca, in ultimii 40 ani, multi romani au fost puternic influentati de zodia manelismului. Amintim doar cateva caracteristici ale acestei zodii: tendinta catre jocurile de noroc, castiguri facile si rapide, instincul de turma, nevoia de a simti emotii puternice si capacitatea de a actiona la comenzi scurte si clare: click aici, soc, incredibil, ceilalti manelisti au facut-o deja etc.
Cum au ajutat romanii la cresterea monedei elvetiene
1. Ceasurile elvetiene
Nativii din zodia manelismului, obisnuiti sa poarte fake-uri de firma au fost indusi in eroare de frecventa cu care expresia ceas elvetian este folosita pentru a sublinia calitatea unui astfel de produs si au decis sa isi achizitioneze ceasuri marca „ceas elvetian”, care se produs numai in tara amintita.
2. Ciocolata
Se stie ca romanii sunt in topul celor mai deprimati oameni de pe planeta, dar si ca tratamentul cel mai gustos il reprezinta ciocolata. Astfel, chiar daca din cosul zilnic pot sa lipseasca hartia igienica sau pasta de dinti, ciocolata pare sa fie unul dintre cele mai consumate produse. Nu multi stiu ca ciocolata isi are originile in Elevetia si ca acesta este unul dintre cei mai importanti beneficiari ai veniturilor realizate din vanzarea de ciocolata.
3. Cresterea veniturilor manelistilor
Expresii de tip call to action sau cu un mare impact emotional precum „click aici, soc, incredibil, ceilalti manelisti au facut-o deja” au crescut traficul publicatiilor de scandal, care promoveaza manelisti si asistente TV, cele mai multe dintre ele fiind actrite in videoclipurile cantaretilor de manele. Astfel, publicatiile s-au orientat catre prezentarea de stiri despre aceste vedete, crescandu-le cota, deci si veniturile. Cresterea veniturilor, dar si preferintelor acestaora pentru ceasurile elvetiene au contribuit decisiv la aprecierea francului.